Jó tanács a vendéglátós munkakörbe

Jó tanács a vendéglátós munkakörbeMinden ilyen munkavállalónak, aki a turizmusban már dolgozott tudnia kell, hogy vannak olyan íratlan és írott aranyszabályok, amelyeket jobb betartani, ha az ember sokáig szeretne a szakmájában maradni. De vannak olyan „szabályok” amely létét nem hangsúlyozzák ki elégszer. Egy ilyen kis jó tanács, egy ilyen kis egyéni szabályt szeretnék most veletek megosztani. Egy nap van úgy, hogy az ember sok vendéget szolgál ki, pörögni kell, néha mindannyian hibázunk,( néha a vendég egyszerűen csak bunkó), de ezekből adódón előállnak olyan szituációk amik rosszul esnek a dolgozóknak. Amikor egy vendég otrombán beszél velük egy apró kis hiba miatt, vagy amikor egy nem létező probléma miatt akarnak téged bepanaszolni a főnöködnél. Ezek a szituációk rányomják a bélyegét az egész napra vagy akár hétre és komorrá teszik. Az ilyen esteteket meg kell tanulni könnyen elengedni. le kell belőlük vonni a konzekvenciát és továbblépni. Ha az ember túl sokáig rágódik, rajtuk az semmiképpen nem segít ennek a megoldásában. Ha pedig úgy érzi, végképp nem tudja kezelni az ilyen helyzeteket érdemesebb inkább más területen állás után néznie. Nem lehetetlen. Még ha valaki Balatonfüreden is lakik, ahol minden a turizmus körül forog ott is van sok egyéb álláslehetőség. Legjobban ezek között az állásajánlatok balatonfüred oldalon lehet keresgélni.

Leave a Comment

(0 Comments)

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük